DOBRA PRAKSA


Za smiselne in učinkovite rezultate so se kot dobra praksa izkazale naslednje aktivnosti:

  • striktno upoštevanje psihofizičnih sposobnosti udeležencev (smiselno prilagajanje vsebin, tehnik dela in zahtevnosti, specifična motivacija, logično načrtovanje razdalj, upoštevanje prostega časa udeležencev ipd.)
  • predhodni ogled poti in obisk posameznih lokacij (izvajalci)
  • sodelovanje z lokalnimi šolami
  • uporaba specializiranih ponudb aktivnosti CŠOD na posameznih območjih
  • temeljita priprava učencev na ekskurzijo (lokacija, vsebine, posebnosti, cilji, standardi, varnost in druge zahteve ali posebnosti)
  • vključevanje staršev v priprave učencev na ekskurzijo
  • timsko delo pripravljalcev ekskurzije
  • rezervni načrt (trasa, aktivnosti, vreme, časovni roki, prometne razmere, posebni dogodki...)
  • dodatno potrjevanje obiskov in prevozov tik pred izvedbo ekskurzij
  • pravočasna zagotovitev potrebne dokumentacije za izvedbo
  • aktivnost učenk in učencev na poti in topografsko "spremljanje" poti na kartah
  • osmišljenost vsebin po izvedbi (razstave, predstavitve, govorni nastopi, uporaba pri pouku...)

 


| nazaj < |